Kazandıran Mart Kampanyası
Menü
Hesabım
Sepetim

İbn-i Sina ile Soren Kierkegaard`ın Ölüm Anlayışının Karşılaştırılması

Üretici Liste Fiyat
109,00
68,67
Yorum Yap
Listeye Ekle
Genellikle 5-6 gün içinde temin edilir.
Öne Çıkan Bilgiler

Her ne kadar *ölüm, düşünce için gerekli ve imkânsız bir nesnedir* denilse de ölüm, insanın üzerinde düşünmeden edemediği bir gerçekliktir. Ölümü düşünmeden edememek, her şeyden önce, öte özlemi içinde olan insanın kendi varoluşuyla bağlantılıdır. Ölüm kavramı, insanın varoluşunun farkına varmasıyla birlikte Tanrı, varoluş, ruh, ölüm, dörtlüsü yaşadığımız hayat gerçeği ile iç içedir.

İbn Sina da İnsanî ruh, bizatihi var olan bir cevher, ne bir insanın bedenine ne de başka herhangi bir maddi şeye nakşolmuştur. Tamamen ayrılabilir ve maddeden soyutlanmıştır. İbn Sina ile Soren Kierkegaard için Tanrı hayatın merkezi konumundadır. Bu sebepten dolayı bütün hadiseler onunu bilgisi ve takdiri altındadır. Ölüm veçhesi kendiliğinde veya org

İbn-i Sina ile Soren Kierkegaard`ın Ölüm Anlayışının Karşılaştırılması Hakkında Bilgiler
Yayınevi : Gece Akademi
Yazar : Mirpenç Akşit
Barkod : 9786052887349
Boyut : 14x21
Sayfa Sayısı : 164
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Yılı : 2018
Cep Boy : Hayır

Tükendi

Gelince Haber Ver

Her ne kadar *ölüm, düşünce için gerekli ve imkânsız bir nesnedir* denilse de ölüm, insanın üzerinde düşünmeden edemediği bir gerçekliktir. Ölümü düşünmeden edememek, her şeyden önce, öte özlemi içinde olan insanın kendi varoluşuyla bağlantılıdır. Ölüm kavramı, insanın varoluşunun farkına varmasıyla birlikte Tanrı, varoluş, ruh, ölüm, dörtlüsü yaşadığımız hayat gerçeği ile iç içedir.

İbn Sina da İnsanî ruh, bizatihi var olan bir cevher, ne bir insanın bedenine ne de başka herhangi bir maddi şeye nakşolmuştur. Tamamen ayrılabilir ve maddeden soyutlanmıştır. İbn Sina ile Soren Kierkegaard için Tanrı hayatın merkezi konumundadır. Bu sebepten dolayı bütün hadiseler onunu bilgisi ve takdiri altındadır. Ölüm veçhesi kendiliğinde veya organizmanın bir nedenselliği sonucunda oluşan bir durum değildir. Her iki filozofta da ölümü, somut ve soyut kavramsal analiz şeklinde olmak üzere iki şekilde ele almışlardır. İbn Sina’ya göre ölüm; iradi ölüm ve tabii ölüm iken Soren Kierkegaard’a göre Objektif ölüm ve Sübjektif ölüm olarak ifade edilmiştir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.