90’lı yılların ortalarından itibaren, yeni, genç bir kuşağın Türk Sinemasında varlığını hissettirdiğini görüyoruz. Bir taraftan, uluslararası film festivallerinde boy gösteren, sanatsal açıdan güçlü filmlere imza atılırken, diğer taraftan gişede başarıyı yakalayan ana akım sinemamızın başarılı örneklerini bu yıllarda görmeye başlıyoruz. Hem içerik hem de sinematografik açıdan eserlerini geliştiren sinemacılarımız, bu yıllarda, uluslararası festival ve yarışmalarda filmlerini daha fazla gösterme imkanı bulmaya başladı. Diğer taraftan, Türk filmlerine uzun zamandır uzak duran Türk seyircisinin de, özellikle popüler sinema filmlerine bu yıllarda kayıtsız kalmadığını söyleyebiliriz. Bu yeni dönemin filmleri üzerine, farklı zamanlarda ve fark
Tükendi
Gelince Haber Ver90’lı yılların ortalarından itibaren, yeni, genç bir kuşağın Türk Sinemasında varlığını hissettirdiğini görüyoruz. Bir taraftan, uluslararası film festivallerinde boy gösteren, sanatsal açıdan güçlü filmlere imza atılırken, diğer taraftan gişede başarıyı yakalayan ana akım sinemamızın başarılı örneklerini bu yıllarda görmeye başlıyoruz. Hem içerik hem de sinematografik açıdan eserlerini geliştiren sinemacılarımız, bu yıllarda, uluslararası festival ve yarışmalarda filmlerini daha fazla gösterme imkanı bulmaya başladı. Diğer taraftan, Türk filmlerine uzun zamandır uzak duran Türk seyircisinin de, özellikle popüler sinema filmlerine bu yıllarda kayıtsız kalmadığını söyleyebiliriz. Bu yeni dönemin filmleri üzerine, farklı zamanlarda ve farklı mecralarda çalışmalar yapılmıştır şüphesiz. Fakat bu derleme, son dönem Türk Sinemasının, özellikle üstüne çalışma yapılmamış alanlarına odaklandığını ve mümkün oldukça özgün ve eksik bırakılan taraflarına eğilen yazılardan oluştuğunu belirtmek gerekir.