Yolcu

Yolcu

Yazar Alexandra Bracken
Çeviren Özlem Özarpacı
Editör Ece Demir
Yayınevi Parodi Yayınları
Tedarik Süresi 3 Gün
Barkod 9786055034337
%30indirim

55,00 TL

38,50 TL

Toplam Kazanç : 16,50 TL

(27 yorum) - Yorum Ekle
49 TL üzeri kargo bedava!
Adet
Sepete Ekle




İkili Teklifler Bu ürünle birlikte aşağıdaki ürünlerden sepete ekleyerek ikili teklif indiriminden faydalanın

  • Açıklama
  • Yorumlar (27)
  • Taksit Seçenekleri
Dil Türkçe
Kağıt Cinsi 2. Hamur
Cilt Tipi Ciltsiz
Basım Yeri İstanbul
Yayın Tarihi Ekim-2017
Baskı Sayısı 2. Baskı
Sayfa Sayısı 552
Orjinal Adı Passenger
Ölçü 13,5x21

Yolcu

Etta, bir sabah kendini 1776 yılında, Atlantik’in ortasında buluverir. Neler olduğunu anlamaya çalışırken o güne dek bildiği ve yaşadığı hayatın bir yalandan ibaret olduğunu öğrenir. Annesi ondan çok önemli bir şeyi gizlemiştir: Zamanda yolculuk edebildiğini… İkinci Dünya Savaşı Londra’sından 1599 yılına, Şam’a dek uzanan bu zaman yolculuğunda Etta, tüm insanlığın geleceğiyle annesinin hayatı arasında bir seçim yapmak zorunda kalacaktır. Ve kesin olan tek bir şey vardır: Yüzyıllar ve kıtalar arasında yaptığı bu yolculuk sandığından çok daha tehlikelidir!

“Yolcu, daha ilk cümlesiyle sizi kendisine bağlıyor ve o olağanüstü sona kadar da bırakmıyor.”

Sarah J. Maas

“Bracken, kitabı elinizden bırakmanıza izin vermiyor!”

Kirkus Reviews

“Bu kitap, heyecan verici bir serinin habercisi… Bracken’ın efsanesi kaldığı yerden devam ediyor.”

Publishers Weekly

“Yolcu, son sayfaya kadar nefesinizi tutarak okuyacağınız bir kitap.”

School Library Journal

“Zekice kurgulanmış olan Yolcu, son derece sürükleyici ve duygusal bir kitap.”

Wendy Higgins

  • nasıl??

    Zeynep Aksu - 05.06.2017 18:36

    nasıl bir kitap alsam mı almasam mı karasız kaldım

  • etkilendim

    Reyhan Çetin - 11.06.2017 23:52

    Sürükleyici ve merak uyandırıcı . Devamını sabırsızlıkla bekliyorum ...

  • Ciltli

    İremnur Kurban - 10.08.2017 19:33

    Kitap ciltli mi acaba?

  • biraz bilgi

    Hazal Kocaoğlu - 18.08.2017 18:21

    buradan kitabı okuyanlar sesleniyorum arkadaşlar biraz daha yorum yapabilir misiniz

  • şimdilik iyi gidio

    Lilayda Günel - 23.08.2017 17:52

    kitaba yeni başladım 15 dakika oldu olmadı bi baktım kaç sayfa okuduğuma 100 küsürlere gelmişim gerçekten her sayfası merak uyandırıyo ve sürüklüyo insanı , olaylar geldiğim sayfalara kadar şuanlık baya heyecanlı devam ediyo

  • bu fiyata kaçırmayın!

    Ayşe Betül Dilbaz - 28.08.2017 17:44

    başlarda anlamıyorsun ama sonra seni içine alıyor çıkamıyorsun. sürekli merak ettiriyor çok zekice yazılmış kafamda hiç şüphe kalmadı. macera dolu. bir de farklı dönemleri çok iyi yansıtmış. kendim yaptım sanki yolculuğu. 2.sini heyecanla bekliyorum :)

  • 2. kitabı varmı ?

    Ayşe Si̇may Kökden - 29.08.2017 11:58

    güzel bir kitaba benziyor ama, 2. kitabı var mı merak ediyorum güzel bir kitap gibi duruyor okuyanlar lütfen biraz daha bilgi verebilirmi ?

  • EFSANE

    Aleyna Dirita - 30.08.2017 18:59

    Arkadaşlar ben kitabı okudum 9.90 kampanyasını kaçırırsanız oturup ağlarsınız ! :D efsane bir kitap 2. kitabı deli gibi bekliyorum ve aşk da var haberiniz olsun çok tatlılar ya :)

  • Güzel

    Alev Taşkın Yazıcı - 16.09.2017 03:08

    Çabuk okunuyor akıcı ve sürükleyici.bence filmi de çekilmeli.

  • Harika

    Netice Altıparmak - 09.11.2017 18:07

    Bir solukta okuyacağınız harika bir kitap

  • Ciltli mi

    Yasemin Doğan - 26.11.2017 11:02

    CİLTLİ Mİ CEVAPP LÜTFEN

  • ciltttt

    Yaren Konkan - 26.11.2017 18:58

    alanlara sesleniyorum acaba kitap ciltlimi

  • süper

    Duygu Teoman - 29.11.2017 23:11

    kesinlikle okunmalı

  • Ciltli mi,i

    Merve DÖNMEZ - 09.12.2017 11:43

    Kitap ciltli mi acaba

  • Kitap nasıl

    Ezgi Çavdar - 31.12.2017 16:12

    Bilenler içeriğini yazsın ortaokula gidiyorum bana uygun mu

  • Ciltsiz

    Nihal Kaplan - 27.01.2018 09:22

    Bu kitap ciltsiz arkadaşlar ama ciltli halide mevcut yazara tıklayınca zaten yanında ciltli yazan kitapta var

  • Merak hiç bitmiyor...

    Nursima Gölyeri - 11.02.2018 18:42

    Arkadaslar kitabi okumadim fakat yazarin KARANLIK ZİHİNLER adli serisini okumustum ve gayet guzeldi ama bu kitap karanlık zihinler kadar varmi merak ediyorum gercekten cunku genellikle yazarin cikis yaptigi seri disinda yazdigi seriler o kadar guzel olmuyor...

  • kitap ciltli değil

    Zeynep Irem Kaya - 19.02.2018 20:31

    arkadaşlar kitap ciltli değil

  • birazcık detay

    Seda Yıldırım - 04.03.2018 20:58

    bu yorumu içerik vs hakkında biraz daha detaylı yorum isteyen arkadaşlar için şuracığa bırakıyorum. kitap kesinlikle çok sürükleyici devamlı bir olay bi ekşın 500 küsur sayfa olmasına rağmen bir iki günde bitirtti. Şöyle bi durum var evet çok güzel kitap kabul ama okumayan arkadaşlar için çok değinemesemde bazı noktalara kitabı bitirdikten sonra bazı yerler için bu kadar kolay olmamalıydı diyebilirsiniz. yinede her şeye rağmen oldukça güzel ve akıcı.

  • birazcık detay

    Seda Yıldırım - 04.03.2018 20:58

    bu yorumu içerik vs hakkında biraz daha detaylı yorum isteyen arkadaşlar için şuracığa bırakıyorum. kitap kesinlikle çok sürükleyici devamlı bir olay bi ekşın 500 küsur sayfa olmasına rağmen bir iki günde bitirtti. Şöyle bi durum var evet çok güzel kitap kabul ama okumayan arkadaşlar için çok değinemesemde bazı noktalara kitabı bitirdikten sonra bazı yerler için bu kadar kolay olmamalıydı diyebilirsiniz. yinede her şeye rağmen oldukça güzel ve akıcı.

  • kitap nasıl

    İrem Dalgıç - 24.03.2018 15:06

    kitabı okuyanlar nasıl bir kitap güzelmi

  • ciltlimi

    İrem Dalgıç - 24.03.2018 15:08

    ciltlimi kitap

  • Idare eder

    Oznur Yıldırım - 22.06.2018 17:14

    Başta hiçbir şey anlamadım ama idare eder kesin okunmalı demiyorum

  • Ilgi çekici

    Havva Nur Koçyiğit - 12.08.2018 15:18

    Konusu inanılmaz ilgi çekici umarım beklentileri karşılar. Bu arada kitap ciltli değil.

  • güzel

    Kubra Bas - 30.09.2018 23:55

    Gerçekten sürükleyici. Bu seri baya başarılı.

  • Kardeşim

    Melike Nur Demir - 16.05.2019 19:58

    Zaman geçtikçe fiyatı arttırmayın alıcaz kitabı heralde...

  • İndirim

    Yaren Aybar - 06.07.2019 22:15

    Tekrar 9.90 indirimine girebilir mi lütfen?

Bu ürüne bakanlar, şu kitapları kaçırmaz!

Bu ürünü satın alanlar, şu kitapları kaçırmaz!

Yazar 'ALEXANDRA BRACKEN' Diğer Kitaplar

Yayınevi 'PARODİ YAYINLARI' Diğer Kitaplar Tümünü Gör

Giriş Yap
ya da Üye Ol