Kazandıran Mart Kampanyası
Menü
Hesabım
Sepetim

Articulate 360 İle Dijital İçerik Geliştirme

Üretici Liste Fiyat
150,00
109,50
Yorum Yap
Listeye Ekle
3 Adet Stokta
Öne Çıkan Bilgiler

Bu kitapta dünyanın en popüler dijital içerik geliştirme yazılımı olan Articulate 360 ile etkileşimli içeriklerin nasıl hazırlanacağı anlatılmıştır. İster bir eğitimci olun ister dijital sunumlarla ürünlerini müşterilerine tanıtan bir pazarlamacı olsun, tüm cihazlarla uyumlu içerikler hazırlamak ve birbirinden farklı platformlarda yayınlamak için bu kitaptaki bilgiler size ihtiyacınız olan yeterlilikleri sağlayacaktır. Üstelik bunun için temel seviye bir bilgisayar kullanıcısı olmanız yeterli.

Kitapta anlatılan konuların tamamını kapsayacak şekilde hazırlanmış örnek bir dijital içerik projesi, eğitim setimizin içerisinde bulunmaktadır.

<
Articulate 360 İle Dijital İçerik Geliştirme Hakkında Bilgiler
Yayınevi : Kodlab Yayın Dağıtım
Yazar : M. Hanifi Aslan
Barkod : 9786052118658
Boyut : 15x21
Sayfa Sayısı : 168
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Yılı : 2021
Cep Boy : Hayır

Tükendi

Gelince Haber Ver

Bu kitapta dünyanın en popüler dijital içerik geliştirme yazılımı olan Articulate 360 ile etkileşimli içeriklerin nasıl hazırlanacağı anlatılmıştır. İster bir eğitimci olun ister dijital sunumlarla ürünlerini müşterilerine tanıtan bir pazarlamacı olsun, tüm cihazlarla uyumlu içerikler hazırlamak ve birbirinden farklı platformlarda yayınlamak için bu kitaptaki bilgiler size ihtiyacınız olan yeterlilikleri sağlayacaktır. Üstelik bunun için temel seviye bir bilgisayar kullanıcısı olmanız yeterli.

Kitapta anlatılan konuların tamamını kapsayacak şekilde hazırlanmış örnek bir dijital içerik projesi, eğitim setimizin içerisinde bulunmaktadır.

Konu Başlıkları

• Articulate Storyline Kullanıcı Arayüzü (Story, Scane ve Slide View)
• Screen Recording ile İçerik Oluşturma (View, Try ve Test Modlarıyla Çalışma)
• Content Library ile Çalışma
• Articulate Studio 360 İçerik Oluşturma Araçları (Engage, Presenter, QuizMaker)
• States ile Sahnedeki Objelerin Durumlarını Kontrol Etme
• Katmanlarla (Layer) Çalışma
• Default Objelerle Çalışma (Dial, Hotspot, Input vs.)
• Web Objelerinin Kullanımı
• Animasyonlarda Timeline Kullanımı
• Trigger Ekleme ve Silme (Jump to Slide, Showing Layers, Object States vs.)
• Text, Number, True/False Değişkenleri
• Koşul Kullanımı ve Koşulların Denetimi
• Storyline 360`ta Quiz Oluşturma
• Storyline 360 Player Ayarları
• Sözlük (Glossary) ve Ek Kaynakların (Additional Resource) Eklenmesi

 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.