Kazandıran Mayıs İndirimleri Kampanyası
Menü
Hesabım
Sepetim

Pusula Yayıncılık Kodlama Öğreniyorum - 1. Sınıflar için

Üretici Liste Fiyat
150,00
124,50
Yorum Yap
Listeye Ekle
4 Adet Stokta
Öne Çıkan Bilgiler

Kodlama Öğreniyorum - 1.sınıflar için
Kitap, çocuklara temel kodlama kavramları ile birlikte, algoritmik düşünmeyi, bir probleme çözüm odaklı yaklaşmayı öğretmek ve bunu hayatın her alanına taşımayı hedeflemektedir.

Kodlama Öğreniyorum – 1.sınıflar için
Kitabın amacı, çocuklara temel kodlama kavramları ile birlikte, kodlamanın mantığını, algoritmik düşünmeyi, bir probleme çözüm odaklı yaklaşmayı öğretmek ve bunu hayatın her alanına taşımayı hedeflemektedir.
Kodlama Öğreniyorum serisi ilkokul her sınıf için, çocukların ilgili sınıftaki

Pusula Yayıncılık Kodlama Öğreniyorum - 1. Sınıflar için Hakkında Bilgiler
Yayınevi : Pusula Yayıncılık
Yazar : Doğukan Erdoğan
Barkod : 9786052359037
Boyut : 16.5x24
Sayfa Sayısı : 88
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Yılı : 2023
Cep Boy : Hayır

Tükendi

Gelince Haber Ver

Kodlama Öğreniyorum - 1.sınıflar için
Kitap, çocuklara temel kodlama kavramları ile birlikte, algoritmik düşünmeyi, bir probleme çözüm odaklı yaklaşmayı öğretmek ve bunu hayatın her alanına taşımayı hedeflemektedir.

Kodlama Öğreniyorum – 1.sınıflar için
Kitabın amacı, çocuklara temel kodlama kavramları ile birlikte, kodlamanın mantığını, algoritmik düşünmeyi, bir probleme çözüm odaklı yaklaşmayı öğretmek ve bunu hayatın her alanına taşımayı hedeflemektedir.
Kodlama Öğreniyorum serisi ilkokul her sınıf için, çocukların ilgili sınıftaki bilgi ve becerileri gözetilerek hazırlanmıştır. 
Kitaplarda amaç algoritma, döngü, koşul yapıları, fonksiyonlar gibi temel kodlama kavramlarını çocuğa benimsetmektir. Her kavram hem kâğıt üstü etkinliklerle, hem blok kodlama araçları Scratch ve Code.org ile pekiştirilir. Bunun amacı ilgili kavram bir kere çocuk tarafından anlaşıldığında hangi programlama dili olursa olsun onu uygulayabilir olmasıdır.
Kitapla birlikte tavsiye edilen yazılımların tamamı ücretsizdir ve ücretli bir kullanıma yönlendirme yapılmaz.
Kâğıt üstü etkinlikler, kitap sonunda verilen stickerlar ile yapılabilir. Böylelikle oyunlaştırma ögesi eğitime dahil edilmiş olur. Kâğıt üstü örnekler ile çocuğun kavramsal olarak konuyu anlaması sağlanır. Boş bırakılan bloklara doğru kodun sticker’ını yapıştırması beklenir.
Kitap, anlatılan kavram ve sınıf seviyesine göre çocuğu doğrudan ilgili Code.org, Kodable ve Tynker  örneklerine yönlendirir. Bir örnek beraber çözüldükten sonra kalan seviyelerin de öğrenci tarafından tamamlanması beklenir.
ScratchJR programı ile çocuklar tamamen bağımsız hikâyeler veya oyunları programa aktarabilirler. Adım-adım hangi kod bloklarının nasıl ve neden kullanıldığı anlatılır. Programın daha da geliştirilmesi için açık uçlu görevleri öğrencinin tamamlaması beklenir.


İÇİNDEKİLER
• Bilgisayarlar: Bilgisayarlar nasıl çalışır? 
• Algoritma Nedir? 
• Günlük Hayatta Yaşadığımız Olayları Algoritma ile Nasıl İlişkilendiririz?
• Neden Her Şeyi Sıralamalıyım? 
• Neden Tekrar Eden İşlerde Döngüleri Kullanıyorum? 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.